مشخصات فنی تلویزیون ال جی 65SM9500 (بخش دوم)
اخبار تخصصی لوازم خانگی را در این وبگاه مشاهده نمایید

آمار مطالب

کل مطالب : 20
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Kameliya
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1399
نظرات

با وجود این رنگ‌های متنوع ضرورت حضور فناوری‌های ارتقاء دهنده‌ی کنتراست احساس می‌شود. برند ال جی برای تلویزیون اسمارت و 4K مدل 65SM9500 فناوری‌های ارتقاء دهنده‌ی کنتراست Object Depth Enhancer، Ultra Luminance Pro، HDR و فرمت‌های مختلف آن را مورد استفاده قرار داده است. با این فناوری‌های پیشرفته و متنوع روشن­ترین رنگ سفید و تاریک ترین رنگ مشکی به صورت کامل تولید خواهند شد.

کیفیت تصویر بر روی تلویزیون ال جی 65SM9500 برابر 4K Ultra HD می‌باشد و صحنه‌ها با رزولوشن 3840×2160 پیکسل بر روی نمایشگر این محصول به نمایش گذاشته می‌شوند. بدون شک نمی‌توان تعداد پیکسل‌های به کار رفته جهت تولید تصاویر را در کیفیت و وضوح بالای تصاویر نادیده گرفت و از تراکم پیکسل بالای به کار رفته در این صفحه نمایش چشم پوشی کرد، اما شما شاهد امکانات عالی‌تر و متنوع‌تر برای افزایش کیفیت تصاویر بر روی این مدل خواهید بود. پنل IPS این امکان را به شما می‌دهد تا از هر زاویه‌ای به دیدن محتوای پخش شده بر روی نمایشگر بپردازید بدون این که در سطح کیفیت رنگ‌ها شاهد تغییر باشید. البته نمایشگر Nano Cell نیز بر روی زاویه‌ی دید گسترده‌ی این محصول تاثیر چشم گیری می‌گذارد تا رنگ‌ها از هر زاویه‌ای به صورت عالی تولید شوند.

فناوری Dolby Vision در این تلویزیون 65 اینچ صحنه‌ها را با کنتراست بالاتر ایجاد خواهد کرد. این فناوری حالت پیشرفته‌ای از HDR است که تصاویر را با کنتراست غنی‌تر و به صورت واقعی‌تر به نمایش خواهد گذاشت. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویر با سرعت بالا و هیجان‌انگیز ورزشی را با کیفیت بالا و بدون ایجاد تاری در اطراف اشیا و افراد مشاهده نمایید. پردازنده هوشمند تصویر α7 Gen 2 به عنوان یک هسته‌ی قدرتمند این امکان را فراهم می‌کند تا تمامی جزئیات تصویر به صورت کامل و دقیق پردازش شوند و شاهد صحنه‌هایی با کنتراست عالی، طیف رنگی بالا و با جزئیات کامل باشید.


تعداد بازدید از این مطلب: 90
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اخبار تخصصی لوازم خانگی را در این وبگاه مشاهده نمایید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود